Nu ai gasit ce cautai? Contacteaza-ne si sigur te putem ajuta! 0748128175
INAPOI
5 sfaturi pentru o dietă echilibrată și o siluetă de invidiat
 
Vizualizari: 1167
5 sfaturi pentru o dietă echilibrată și o siluetă de invidiat Medikon

A venit sezonul cald și trebuie să ne asigurăm că ne simțim bine și arătăm bine în orice moment, pentru a ne putea bucura din plin de concediu și de vremea bună.

Totuși, ce ne facem când nu reușim să găsim un echilibru în dieta noastră și mai mult simțim că acesta e un factor de stres decât de relaxare?
Haideți să descoperim împreună niște trucuri simple și sănătoase prin care să ne asigurăm că facem ceea ce trebuie pentru a ne simți bine în pielea noastră.

În primul rând, trebuie să avem grijă constant să ne hidratăm, mai ales acum, în sezonul cald. Apa este cea ce elimină toxinele din organism. Dacă vă supuneți corpul deshidratării, nu veți slăbi.

Câtă apă ar trebui să consumăm pe zi?

Specialiștii vin cu mai multe recomandări în acest sens, însă, majoritatea afirmă că ar fi suficiente 6 până la 8 pahare pe zi. Totuși, nevoile sunt diferite în funcție de fiecare individ, până la urmă. Majoritatea oamenilor sănătoși își mențin starea de hidratare consumând apa sau alte lichide de câte ori le este sete. Pentru alte persoane, mai puțin de 8 pahare pe zi pot fi suficiente iar pentru altele poate fi prea mult.

În al doilea rând, este foarte important să reușim să eliminăm pentru totdeauna din meniu, mâncarea semifabricată și mâncarea de tip fast-food. De exemplu, dacă vă veți opri pentru o scurtă perioadă de timp din mâncatul de cartofi prăjiți și burgeri, veți rămâne surprins de cât de repede vor apărea schimbările.

Aceste alimente sunt pline de conservanți, coloranți, aditivi și alte substanțe introduse suplimentar sau modificate genetic. Deci, un stil de viață sănătos impune să le scoatem complet din alimentația noastră.

Modul în care mâncăm și numărul de porții din timpul zilei influențează foarte mult atât silueta cât și tonusul nostru. Recomandat ar fi să reduceți treptat cantitatea porțiilor de mâncare. Cel mai bine ar fi să vă obișnuiți să mâncați de 5–6 ori pe zi porții mai mici de mâncare. Astfel, va fi mai ușor să va reglați și pofta de mâncare.

Renunțați „să stați cu stomacul gol” toată ziua și să mâncați prea mult seara târziu, pentru că nu e o soluție sănătoasă și poate duce la alte tipuri de probleme de sănătate în timp.

Va fi greu la început, până vă obișnuiți cu acest exercițiu, însă trebuie redus numărul caloriilor zilnice. Încercați să faceți acest lucru fără a renunța la mâncărurile preferate. Renunțarea la acestea poate eșua în orice moment când le veți vedea. Nu vă gândiți că trebuie să vă înfometați ca să slăbiți.

Specialiștii în nutriție, ne spun că pentru a calcula numarul de calorii pe care ar trebui să le consumăm zilnic și de care are nevoie organismul nostru, sportul și vârsta au o mare importanță: pentru intervalul de vârstă 19 – 30 de ani, femeile sedentare – 1800 – 2000 calorii, cele puțin active – 2000 – 2200, cele active – 2400 calorii; pentru intervalul 31 – 50 de ani – cele sedentare – 1800 calorii, cele puțin active – 2000 calorii, cele active – 2200; pentru femeile de peste 51 de ani – cele sedentare – 1600 calorii, cele puțin active – 1800 calorii și cele active – 2000 de calorii.

Practic, monitorizând numărul de calorii pe care le consumați zilnic, veți reusi să vă controlați într-o mare măsură greutatea. Dar, acest lucru necesar nu este și suficient. Pentru a vă mentine o greutate ‘’sănătoasă‘’ trebuie să aveți o viață activă, cu mult efort fizic care să completeze scăderea aportului de calorii. Fapt ce ne duce la recomandarea numărul 5.

Faceți sport regulat! Faceți-vă un regim potrivit de antrenamente, potrivit cu programul dvs. și urmați-l cu strictețe. Aceasta este combinația ideală pentru a avea o greutate “sănătoasă”, un tonus bun și o siluetă de invidiat. Vă lăsăm cu câteva tipuri de exerciții pe care le puteți face chiar și acasă în doar 15 minute pe zi. Le puteți accesa aici.

Ca să ne vină în ajutor, prietenii noștri de la Visislim ne recomandă un meniu de vară delicios și sănătos.

  • Pentru mic dejun: cafea / ceai, un bol de cereale cu iaurt degresat și zmeură proaspătă.
  • O gustare recomandată înainte de prânz: o mână de nuci.
  • Pentru prânz: piept de pui cu salată de roșii, castraveți și ardei proaspeți.
  • Gustare: un măr. La cină putem încerca: roșii umplute cu ton, pătrunjel și albuș de ou fiert tăiat bucățele.

Nu uitați să luați câte o capsulă de Visislim LIGHT cu o oră înainte de fiecare masă principală!

Pe medik-on.ro găsiți gama de produse Visislim, la un preț grijuliu.


Contează pe sănătate, contează pe Medikon!

 

Taguri: dieta echilibrata, dieta
Sfaturi utile pentru îngrijirea zonei scutecului Cum ne îngrijim năsucul? Cuperoza, boala obrajilor roșii – cum scăpam de ea? Cum să ne pregătim tenul pentru noaptea dintre ani? Ghimbirul – un ingredient minune, la îndemâna ta! Tot ce trebuie să ştii despre sterilizarea biberoanelor şi a tetinelor Tot ce trebuie sa stii despre baita bebelusului Importanța cerealelor în alimentația copiilor Afecțiuni de sezon: combaterea anemiei de primăvară Concurs: Mămici de martie – câștigă un voucher de 100 de lei! Siguranță maximă în primele călătorii din viață Leagănele și balansoarele potrivite pentru copii Secretele mâinilor catifelate, indiferent de sezon Recomandări și beneficii în cazul produselor fără gluten 6 produse pe care orice femeie ar trebui să le aibă în geantă la început de an Suplimentele alimentare la copii între mit și necesitate Produse dermato-cosmetice versus produse cosmetice în îngrijirea pielii Dintre prietenii buni ai organismului în anotimpul rece: Vitamina C Homeopatia – bazele faimoasei terapii din medicina alternativă Voucherele cadou din farmacia Medikon Baby Iași: cum să oferi sute de daruri minunate într-unul singur! Jucăriile educaționale din lemn și dezvoltarea prin joc, forme și culori a copiilor Cum alegem o farmacie online ieftină Detergenții potriviți pentru curățarea hăinuțelor copiilor Protecția pielii in sezonul rece Tratamentul durerilor în gât la copii și adulți Îngrijirea orală a copiilor după apariția dinților de lapte (II) Ce trebuie să știi despre apariția primilor dințișori (I) Mici dar puternici: un nou atelier Medikon Baby Cum pot fi prevenite cele mai frecvente afecțiuni de toamnă ale copiilor 5 sfaturi pentru o dietă echilibrată și o siluetă de invidiat Protecția solară pentru copii – mituri și soluții Am lansat noul Online Shop medik-on.ro Efectele razelor UV pentru pielea noastră Cum alegem crema cu protecție solară pentru bebeluși? Produsele fără gluten pentru bebelușul tău Mamă prezentă - copil echilibrat Vitamina D3 – combustibilul nostru în anotimpul rece Cum îngrijim copilul cu alergii respiratorii Cum calmăm colicile bebelușului? Soluții complete pentru alăptare Adevăr și mit în alimentația copilului A venit Medikon BABY!

Produse la ofertă

Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord